Schrijfnieuws, nieuwe website 'De Koning komt' en ideeën voor de toekomst


Nieuwe series bij Het Zoeklicht
In een vorig blogbericht mocht ik al iets delen van de nieuwe serie die ik mag schrijven over de eindtijd voor kids. De serie heeft als titel 'Zicht voor kids op eindtijd en profetie' meegekregen. Elke maand zal er een nieuw artikel online verschijnen op de website van Het Zoeklicht.

Ook mag ik doorgeven dat ik opnieuw een vierdelige pastorale serie mag schrijven voor in het magazine van Het Zoeklicht. Het thema zal zijn: ‘Hoe onderhoud je je relatie met God in de eindtijd’. In februari 2024 zal het eerste deel verschijnen en zal daarna ook te lezen zijn op mijn weblog.


'De Koning komt' - vernieuwde website Jeep van der Schoot 
De website van spreker en schrijver Jeep van der Schoot 'De Koning komt' is opnieuw vormgegeven. Blij en dankbaar ben ik dat ik hieraan mocht meewerken en dat de site weer actueel is. Er staat zoveel bemoedigende en belangrijke informatie op, dat ik deze site graag onder de aandacht breng.

Je vindt er allerlei informatie en Bijbelstudies over het profetische Woord van God. Kort en bondig heeft Jeep geprobeerd om Gods plan met de Gemeente, Israël en de volken duidelijk weer te geven. Verder staan er op deze site allerlei andere studies over de Bijbel en het christelijk geloof.

Van harte aanbevolen!


Dagboekje voor echtparen
De tijd ontbreekt mij op dit moment maar in gedachten ben ik bezig met een plan voor een dagboekje voor echtparen dat ik wil schrijven. Omdat er op dit moment weinig dagboekjes verkrijgbaar zijn deze doelgroep, wil ik proberen er zelf een te schrijven. Het zijn nu nog slechts ideeën en ik weet nog niet precies wanneer ik dit plan kan realiseren maar het verlangen is er. Mocht het er in de toekomst van komen, dan breng ik jullie uiteraard op de hoogte.




Reacties

  1. Wat mooi Wendy, dat je over zo'n belangrijk onderwerp voor kinderen mag schrijven! En dat er iets in je broeit voor een nieuw boek is natuurlijk ook heel leuk. Ik wacht het rustig af (weet zelf hoelang zoiets kan duren :))

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat. Deze wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.