Magazine 'MUS'- recensie en winactie

De twee 'mussen' Rhodé Vreeswijk en Mirjam Ordelman zijn naast nichten ook vriendinnen. Samen zijn ze begin 2023 gestart met het gloednieuwe MUS magazine. Zij hopen samen met vele vrouwen te delen wat hen bezighoudt en waar ze naar verlangen. Zoekend naar een Bijbelse levenshouding als vrouw in alle fases van het alledaagse leven. Hun verlangen is om vrouwen te verbinden aan God, elkaar en hun omgeving.  Op hun website kun je hier meer lezen over Rhodé en Mirjam.

Voor wie is het magazine bedoeld?
MUS magazine is bedoeld voor vrouwen die op zoek zijn naar de Bijbelse invulling van hun rol in het alledaagse leven. En voor iedereen die hier nieuwsgierig naar is.
De richtlijn voor de visie van Rhodé en Mirjam is Spreuken 31. Ze zoeken verlangend naar een leven dicht bij Gods Woord en willen vrouwen uitnodigen om met hen mee te gaan in deze zoektocht.

Onlangs kocht ik (tegen een mooie prijs) twee eerder verschenen nummers van MUS (nr. 2 en 3) en mocht hier een recensie over schrijven. Ik heb van beide nummers genoten. Nr. 2 heeft als thema 'Pelgrim' meegekregen en nr. 3 'Oogst'. Alle artikelen hebben betrekking op het thema. Er is ruime aandacht voor huis, tuin, keuken en vrouwelijkheid. Eigenlijk is ieder seizoen in de vorm van een nieuwe MUS een cadeau. Het verschijnt ook in thema's, passend bij het seizoen in de periode van uitgave. Het magazine is hierdoor niet alleen heerlijk om te lezen, maar ook mooi om neer te leggen of om cadeau te geven.

Persoonlijk vind ik het mooi dat elk nummer begint met een Bijbelstudie. Deze bestaat uit drie delen; voor elke maand een deel. Voor elke maand is er bovendien een inleiding en een aantal vragen. Er is bewust geen leesrooster bij gemaakt, zodat je dit zelf kunt indelen zoals je wilt.

Door het hele magazine heen vind je veel tips over bepaalde producten of boeken die passen bij het betreffende thema van MUS.

Wanneer verschijnt MUS en waar is het te koop?
Het magazine verschijnt 4x per jaar, aan het begin van ieder seizoen. Per uitgave sluit het thema aan bij het seizoen. Nr. 4 is via deze link alvast te bestellen en wordt in week 51 verzonden. Het is t.z.t. ook te koop bij diverse verkooppunten. Het is ook mogelijk om gelijk een abonnement af te sluiten. Je ontvangt MUS magazine dan automatisch 4x per jaar. Door het nemen van een abonnement draag je bij aan het voortbestaan van MUS magazine.

- WINACTIE-
Ben je enthousiast geworden en zou je weleens een nummer van MUS willen lezen? Doe dan mee met deze winactie en ontvang nr. 3 (Oogst) helemaal gratis. Als jij kans wilt maken, stuur dan uiterlijk 5 december een e-mail naar info@wendyborn.nl en vermeld waarom jij graag zou willen winnen. Geef ook je adresgegevens door zodat MUS je het magazine kan opsturen als je gewonnen hebt. Op 6 december maak ik op dit weblog de winnaar bekend.

De winnares is geworden Arianne Berkhout. Van harte gefeliciteerd. Het nummer wordt naar je opgestuurd!