Mijn allergrootste Zoekbijbel - recensie


Even een totaal ander bericht op mijn blog deze keer. In de catalogus van Jongbloed Media zag ik namelijk een aansprekende en kleurrijke kinderbijbel die mijn aandacht trok. En omdat we volop in de kleinkinderen zitten, let ik hier natuurlijk extra op 😊

Mijn allergrootste Zoekbijbel, met uitklapbare pagina's, is een bijzondere kinderbijbel. De diverse kleurrijke platen vol leuke details, dagen je kind uit om goed te kijken en te zoeken. De eenvoudig vertelde Bijbelverhalen maken duidelijk dat God groter is dan elk probleem en en gevaar, en dat Hij altijd voor je zorgt en van je houdt.

Het boekje heeft uitklapbare pagina's wat het formaat flink groter maakt wanneer je de pagina's omslaat. Mijn idee is dat deze zoekbijbel geschikt is voor kinderen vanaf 2 jaar. Kleinere kinderen zullen wellicht de pagina's de verkeerde kant op openslaan waardoor het boekje misschien vernield wordt. Onder begeleiding is het natuurlijk prima mogelijk om het samen te lezen.
Het is een vrolijke, mooie geïllustreerde Bijbel waar kinderen langere tijd mee bezig zullen zijn.

Titel: Mijn allergrootste Zoekbijbel
Uitgever: Jongbloed Media
ISBN: 9789033834547
Prijs: €14,95

Via deze boekwinkel is de Bijbel in te zien.

Reacties

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat. Deze wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.