Schrijven, boeken en recensies...

 

Deze keer een korte blog met een aantal tips en wetenswaardigheden.

Behold Israël
De schrijver en evangelist Amir Tsarfati, bekend van Behold Israël, is nu ook goed te volgen wanneer je Engels niet zo goed is. Op You Tube is namelijk een Nederlands kanaal van Behold Israël waar alle toespraken en preken van Amir zijn terug te luisteren en zijn ondertiteld. Je kunt het kanaal hier vinden. Wil je meer weten over de boeken van Amir Tsarfati, kijk dan eens op tussen de recensies die ik mocht schrijven over zijn boeken.

Gods Meesterplan - Israël en de Gemeente

Op ontdekking door Openbaring

Een mysterie ontrafeld (film) 

Nieuwe blogserie 'Glorie aan God de Vader'
Op het blog van Marja Verschoor gaat een nieuwe blogserie van start. Deze keer heeft Marja gekozen voor 'Glorie aan God de Vader'. Een prachtig onderwerp waar Marja ongetwijfeld mooie dingen over gaat schrijven. Van harte aanbevolen om mee te lezen. Het blog van Marja is hier te vinden.

Boekrecensies
Over enige tijd zijn op mijn blog boekrecensies te vinden van het boek 'Goed werk' van Tim Keller en ook van het boek 'Thuis in het Woord' van Jen Wilkin zal ik een recensie schrijven. Houd mijn blog in de gaten de komende maanden.

Schrijven voor Het Zoeklicht
Al enige tijd mag ik artikelen schrijven voor Het Zoeklicht. Dit gaat tot nu toe voornamelijk over onderwerpen die te maken hebben met vrouw-zijn, huwelijk en gezin. Aan het einde van 2022 ben ik gevraagd nóg een pastorale rubriek te verzorgen. Dit wordt een serie van vier artikelen die zullen gaan over christelijk opvoeden. Je kunt de artikelen binnenkort allemaal terugvinden op mijn blog. Een abonnement nemen op Het Zoeklicht is natuurlijk nog mooier 😉

Geloofsopbouwende boeken
Ben je op zoek naar goede boeken die je kunnen helpen om te groeien en opgebouwd te worde in je geloof? De afgelopen jaren heb ik een mooie lijst boeken verzameld. Al deze boeken heb ik zelf ook gelezen dus ik weet waarom ik ze aanraad. Kijk er eens tussen of er wellicht ook iets voor jou tussenzit. Je kunt de lijst hier vinden op mijn blog.

Zelfgeschreven boeken
Tot slot wil ik mijn eigen boeken nog eens onder de aandacht brengen. Mijn kinderboeken over  'De Bosvrienden' en 'Geheimen rond Drie' en mijn boek over stille tijd getiteld 'Aan Zijn voeten' zijn nog altijd te koop (ook als e-book). Je kunt ze hier vinden.



Reacties

  1. Mooie opsomming Wendy, interessant ook en wat bijzonder dat je voor het Zoeklicht nog een rubriek gaat doen! Ik zie op je boekenlijst wel dat je een fan bent van Elizabeth George :) Ik geloof niet eens dat ik daar wat van in de kast heb staan.... hhmmm, toch maar eens aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat. Deze wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.