Nieuwe website met informatie over (de oorlogsjaren in) Drie


Een aantal maanden geleden is mijn nieuwe kinderboek 'Geheimen rond Drie' verschenen. Tijdens het schrijven heb ik veel gebruik gemaakt van informatie die in de familie bewaard gebleven is maar daarnaast heb ik diverse websites en YouTube filmpjes geraadpleegd.

Het viel mij tijdens het schrijven én zoeken op, hoeveel verschillende websites er zijn met informatie over onze familie en dat daar eigenlijk geen enkele samenhang tussenzit. Om al deze informatie bij elkaar op één plek te krijgen, heb ik afgelopen maanden een nieuwe website gemaakt waarop alles overzichtelijk terug te vinden is. Eigenlijk is het een weblog omdat er zo nu en dan ook nieuwe berichten op zullen verschijnen.

Net als mijn kinderboek, heet ook deze website 'Geheimen rond Drie'. De site is via onderstaande link terug te vinden en leest het prettigst op de pc.

www.geheimenronddrie.blogspot.nl 

Wie geïnteresseerd is in de geschiedenis rondom Drie (en wat er in onze familie is gebeurd), raad ik van harte aan eens te kijken en te lezen op deze site. Mocht je aanvullingen, opmerkingen of vragen hebben, dan houd ik mij aanbevolen.

Ook mijn boek over Drie is nog altijd verkrijgbaar als hardcover of e-book via deze link. 

Reacties