IKEA voorkomt echtscheidingen


'Ook weleens een leuk dagje gehad bij IKEA? Gezellig gehaktballetjes met friet. Kids in de ballenbak. Lekker stampen op al die nieuwe matrassen. Kom je vrolijk thuis met een fraaie kast. Maar die moet dan nog wel in elkaar. Doffe ellende! Om die reden heb ik tenminste al 9x een echtscheiding geriskeerd (…ligt aan mijn handigheid…). Het meeste risico op ‘eruit jij!’ schijn je te lopen als je een Liatrop entertainment unit thuis in elkaar wilt fiksen. ‘Dat is een echte relatiebreker’, zegt IKEA. Het geheim zit in twee dingen: 1. kan de klus zo kort mogelijk duren? en 2. kan IKEA het zo simpel mogelijk maken? In 2014 is IKEA hiermee begonnen en nu komen steeds meer ‘relatievriendelijke’ meubelbouwpakketten in de winkel. In sommige situaties wordt de opbouwtijd met 80% verkort, aldus de Zweedse gigant.'



Reacties

  1. Ik vind een bezoek aan de Ikea een beproeving; zo druk! Toch wel een leuke kapstok gevonden voor mijn nieuwe huis. En daar zo snel mogelijk naar terug gekeerd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ikea is leuk, maar niet als het druk is. En niet met mijn man. Die loopt zich te vervelen terwijl ik allerlei leuks zie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien gaat thuis samen bouwpakketten in elkaar zetten beter ;)

      Verwijderen

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat. Deze wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.