David is niet bang - Giveaway

Ruim een jaar geleden heb ik een recensie geschreven over het boek 'David is niet bang' van Angelique Bos. Nu heb ik dit leuke boek nog steeds liggen en wil er een van jullie blij mee maken. (Je betaalt alleen de verzendkosten)

Wil je meer weten over het boek lees dan hier even de recensie terug. Ook kun je meer informatie vinden op de website van Ark Media.

'David is niet bang' is een grappig en spannend leesboek op niveau M3. Kinderen van ongeveer 5/6 jaar kunnen dit boekje zelf lezen (midden groep 3).

Wil jij graag kans maken op dit boek, stuur dan uiterlijk 1 februari een mail naar info@wendyborn.nl. Vermeld in de mail even je adresgegevens. Op dinsdag 2 februari maak ik de winnaar bekend op dit weblog.

De winnares is geworden: Lisanne van Dijk! 
Van harte gefeliciteerd, het boekje komt naar je toe.




Reacties

  1. Ik zag u blog via andere blogster, zo gaat dat, ik volg blogjes die te maken hebben met haken,koken,fotografie en leuke momenten uit ons leven, ik kijk naar om terug te komen, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te horen. Hopelijk kom je snel weer terug!

      Verwijderen

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat. Deze wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.