Vrolijk huishouden - Els Jacobs

Het huishouden op orde houden valt niet altijd mee. Vooral als er (kleine) kinderen thuis zijn, is bv. het huis netjes houden een hele kunst. Als ze ouder worden kunnen ze natuurlijk meehelpen maar ook dat gaat niet altijd 'vanzelf'.
Wie het leuk vindt om allerlei praktische opruimtips te lezen kan kijken op het blog van Els Jacobs. Zij is ook schrijfster van de boeken 'Aan de slag met de huishoudcoach' waar ik al eens een blogbericht over geschreven heb, 'Alles onder controle met de huishoudcoach' en nog andere boeken. Op haar weblog vind je nog veel meer informatie over talloze dingen die je tegenkomt in je huishouden.
Haar weblog kun je HIER vinden. Je kunt je ook gratis abonneren op haar nieuwsbrief via het genoemde weblog.

Doe er je voordeel mee!

Reacties

  1. Wat een leuk blog over huishouden. Ik lees daar graag over en zoek steeds weer naar leuke tips om m'n huishouden te organiseren.
    Bedankt voor je lieve woorden op m'n blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om al die tips en ideeën te lezen, ha, ha, ik pas hier maar een tekst toe, toetst alles en behoud het goede.
    Bedankt voor de link.

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, leuk zeg, ik wist niet dat de schrijfster ook een weblog heeft, ga ik es kijken... leuke en heel praktische boeken trouwens, heb ze ook hier in de kast staan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat. Deze wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.