God heeft een positief antwoord


Reacties

  1. Mooi overzicht met de vragen van de mens en de antwoorden van God!

    Zegen,
    Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit vind ik mooi om te printen of over te schrijven en dan in m'n bijbel leggen om er steeds weer even iets van te lezen.....echt bemoedigend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi herinnering! Alhoewel ik nooit de indruk heb dat ik "alles kan doen" -Fil 4:13 ;-)
    Goed idee Dineke..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 'n Goede oefening om meer in Gods gedachten binnen te komen...! Vanuit Zijn perspectief ziet alles er ineens veel hoopvoller uit. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi! Ik ga hem ook printen en hier in huis hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Ik kende hem al wel, maar ik ben blij dat ik het nu weer eens lees!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat. Deze wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.