37 dingen om tegen je man te zeggen

Een gezond huwelijk is een veilige haven waar we kunnen ontspannen en bijkomen van de spanningen van iedere dag. We hebben er behoefte aan positieve dingen te horen van onze metgezel. Er werd een aantal mannen gevraagd wat ze graag zouden willen horen van hun vrouw:

'Goed gedaan'
'Je bent fantastisch'
'Je bent echt geweldig'
'Je ziet er vandaag te gek uit'
'Ik voel me niet compleet zonder jou'
'Ik waardeer al de dingen die je al deze jaren voor me hebt gedaan'
'Je komt op de eerste plaats in mijn leven, voor kinderen, carrière, vrienden, alles'
'Ik ben blij dat ik met je getrouwd ben'
'Je bent de beste vriend die ik heb'
'Als ik het over moest doen, zou ik weer met je trouwen'
'Ik had je vandaag nodig'
'Ik heb je vandaag gemist'
'Ik moest aldoor aan je denken'
'Het is fijn om naast je wakker te worden'
'Ik zal altijd van je houden'
'Ik vind het fijn om je ogen te zien twinkelen als je glimlacht'
'Je ziet er vandaag, zoals altijd, goed uit'
'Ik vertrouw je'
'Ik kan altijd op je rekenen'
'Je maakt dat ik me goed voel'
'Ik ben er zo trots op dat ik met je getrouwd ben'
'Het spijt me'
'Ik had ongelijk'
'Wat zou je graag willen?'
'Wat heb je op je hart?'
'Ik ben een en al oor'
'Je bent zo bijzonder'
'Ik kan me het leven zonder jou niet voorstellen'
'Ik wou dat ik een betere partner was'
'Wat kan ik doen om te helpen?'
'Bid voor me'
'Ik bid vandaag voor je'
'Ik waardeer ieder moment dat we met elkaar doorbrengen'
'Bedankt dat je van me houdt'
'Bedankt dat je me neemt zoals ik ben'
'Bedankt dat je mijn partner bent'
'Je maakt iedere dag stralender'


Reacties