Dank & Gebedsboek - Daniëlle Koudijs - recensie

Er is altijd iets om dankbaar voor te zijn. Door God te danken, ook voor de kleine dingen, geef je Hem de eer en toon je Hem jouw liefde.

Afgelopen week was ik verheugd dat ik een recensie-exemplaar van het boek 'Dank & Gebedsboek' van Daniëlle Koudijs in de brievenbus vond. Omdat ik erg nieuwsgierig was naar de inhoud, ben ik er direct in beginnen te lezen. En... al snel had ik hem uit. Niet omdat het boek niet boeiend is maar omdat het boek veel lege bladzijden bevat. Het gebedsboek heeft namelijk schrijfruimte voor een heel jaar en bevat tussendoor 14 inspirerende quote-posters en korte, praktische overdenkingen die gebaseerd zijn op diverse Bijbelverzen.

Het Dank & Gebedsboek kan je helpen om bewuster met bidden bezig te zijn; het geeft meer structuur aan je gebedsleven en daagt je uit om bewust om te gaan met dankbaarheid. Een prachtige uitdaging voor het nieuwe jaar!

Het boek is mooi vormgegeven en oogt eenvoudig en rustig, ook vanbinnen. De bladzijden zijn vrij stevig en dit is prettig wanneer je in het boek wilt gaan schrijven.

Wanneer je serieus met gebed aan de gang wilt gaan, is dit boek zeker een aanrader. Je kunt makkelijk terugbladeren en zien welke gebeden op welke manier zijn verhoord. Ook spoort het je aan om volhardend te zijn wanneer je niet gelijk gebedsverhoringen ziet. Aan het einde van het jaar heb je een prachtig gebedenboek waar je - naar alle waarschijnlijkheid - met dankbaarheid op terug kunt kijken en uiteindelijk Hem alle eer kunt geven!

Voldoende ruimte om gebedspunten te noteren...


Als je meer wilt weten over de schrijfster en blogster Daniëlle Koudijs, kijk dan eens op haar website www.powertothemamas.nl.

Via haar site is dit boek ook te bestellen evenals het onlangs verschenen Kraamjournal. In dit blogbericht schreef ik hier recent over.

Titel: Dank & Gebedsboek
Schrijfster: Danielle Koudijs
Uitgever: Vuurbaak
ISBN: 9789058041319
                                                         Prijs: €9,95

Reacties

  1. Mooie vormgeving is ook belangrijk ja :)
    Als je wilt recenseren kan ik je volgende week een exemplaar van Frisse Kijk 3 toesturen, heeft geen haast hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet je wat mij opvalt dat er veel boeken, tijdschriften zijn voor christelijke vrouwen er is maar weinig leesvoer voor mannen... Of heb ik het mis?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoewel dit boek misschien wat 'vrouwelijk' oogt, is het zeker ook geschikt voor mannen. Op het gebied van boeken en tijdschriften is er ook veel voor mannen te lezen. Mocht je specifiek iets willen weten, mail mij dan even.

      Verwijderen

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat. Deze wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.