Schrijfmap

Deze keer een kort berichtje maar voor mij wel de moeite waard. Ik ben namelijk superblij met mijn nieuwe schrijfmap die ik zomaar aan mijzelf cadeau heb gedaan. Ik was al een tijdje op zoek naar een map waarin ik mijn stille tijd schrift en gebedspunten samen kon bewaren om zo alles bij de hand te hebben. Op internet heb ik naar heel wat mappen zitten zoeken maar uiteindelijk vond ik hem gewoon hier in het dorp bij de christelijke boekhandel.


Als stille tijd schrift gebruik in al jaren elk jaar opnieuw een Bremax agenda met veel extra schrijfruimte achterin. Ik heb hier al eens vaker over geschreven op dit weblog. Je kunt het hier teruglezen.
Over een tijdje verschijnt mijn nieuwe boek over stille tijd. Ook hierin kun je lezen over het gebruik van een een geestelijk dagboek en vele andere handige hulpmiddelen die je kunt gebruiken bij je stille tijd.

Reacties