Hoe houd je alle ballen in de lucht? Teunie Luijk geeft advies

Enkele jaren geleden heb ik al eens een blogje gewijd aan het blog van Teunie Luijk maar ik volg haar weblog nog altijd met veel belangstelling www.eenvoudigleven.blogspot.nl

Vandaag las ik dat inmiddels haar tweede podcast online staat.

'Als moeder van een groot gezin, kom je handen tekort. Daar weet Teunie Luijk alles van, toch maakt zij geen gehaaste indruk. Een bedrijvige moeder, die praktische levenservaring deelt met haar volgers. Waarbij blijkt dat deze drukke moeder dagelijks ruimte maakt voor stille tijd.

Teunie Luijk wist het opvoeden van haar kinderen de afgelopen jaren te combineren met het onderhouden van een populaire blog, het houden van bijen en het verzorgen van kookworkshops. 

Blijkbaar lukt het Teunie om veel ballen in de lucht te houden, mede dankzij haar kinderen. Wat is haar geheim, waardoor ze het volhoudt? Komt dit omdat ze elke ochtend om vijf uur opstaat? Mariska Dijkstra-Wolters spreekt met Teunie over eenvoudig leven, het managen van taken en zij vraagt haar om advies voor thuis. Welke praktische tips heeft Teunie voor Mariska Dijkstra en andere moeders?' 

Wie nog inspiratie nodig heeft, kan ik van harte aanraden om de podcast te luisteren.

 



Reacties

  1. Ik ga hem zeker luisteren, ook ik volg haar blogs al een hele tijd.
    Leuk dat je aandacht aan haar besteedt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor je reactie Ria, leuk dat je haar ook volgt!

      Verwijderen
  2. Dank je Wendy, ik volgde de blog lang geleden. Wist niet dat ze nog steeds schreef... ik ga kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat. Deze wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.