Voor mama - Elma van Vliet - Een prachtig moederdagcadeau

Vorig jaar hebben zowel mijn man als ik een prachtig boekje gekregen van onze jongste dochter. Mijn man kreeg de 'Voor PAPA' versie uiteraard en ik kreeg onderstaande uitgave: Voor MAMA




Het is een uniek, persoonlijk boek om zelf te maken en cadeau te geven. De oudere uitgave 'Lieve Mama, wat ik je graag wil zeggen' is in een nieuw jasje gestoken. Er is gekozen voor een kleiner formaat, een gebonden uitvoering en een nieuwe titel: Voor mama, een boekje over ons. 'Voor mama, een boekje over ons' is hét cadeauboek om je moeder te laten weten dat ze belangrijk voor je is. Door het beantwoorden van leuke en boeiende vragen maak je heel makkelijk een liefdevol boekje. Het bevat mooie uitspraken, multiplechoicevragen en ruimte om foto's en herinneringen in te plakken. 

Nou, onze dochter heeft er zeker een persoonlijk boekje van gemaakt. Ik blader het regelmatig door en raak er weer ontroerd van. Ze heeft er leuke herinneringen ingeschreven maar ook grappige foto's  (van ons samen) en heeft ook opgeschreven wat ze nog graag wil doen met mij.


Wil jij je moeder een persoonlijk en origineel verjaardags- of moederdagcadeau geven, overweeg dan eens dit boekje te kopen en in te vullen. Je zult haar er ongetwijfeld erg blij mee maken!

Er zijn trouwens nog veel meer van dit soort boekjes verkrijgbaar. Je kunt hier eens kijken naar alle uitgaven van Elma van Vliet. De moeite waard, zeker als je van schrijven houdt en een ander wilt verrassen.




Reacties