Nu dan toch definitief geen Facebook meer



Wie mijn blogs een beetje heeft gevolgd de afgelopen jaren, weet dat ik een tijdje gestopt ben met Facebook. Dit had diverse redenen. Omdat het gevolg hiervan was dat het aantal bloglezers terugliep, heb ik in september 2017 tóch weer besloten om een pagina op Facebook te maken en hier mijn blogberichten op te delen. Je kunt mijn overwegingen hier teruglezen.

Helaas moet ik na ruim een half jaar concluderen dat het aantal bloglezers niet is toegenomen door een Facebookpagina. Het is ongeveer gelijk gebleven aan de periode dat ik geen Facebook gebruikte.

Om kort te zijn: er komt dan nu toch een einde aan mijn Facebooktijd. Mede omdat er de laatste tijd zulke slechte berichten van het bedrijf naar buiten komen, heeft dit mij uiteindelijk doen besluiten om er daadwerkelijk mee te stoppen. Je kunt die berichten over Facebook zelf hier, hier en hier nog eens teruglezen.

Voorlopig blijf ik actief op Twitter* en LinkedIn, dus je kunt mij blijven volgen. Ook zijn mijn blogs te volgen via mijn website www.wendyborn.nl 

*sinds 2023 heb ik geen Twitteraccount meer


Reacties

  1. Nogmaals, jammer Wendy. Voor mij is het toch wel een makkelijk communicatiemedium (ik heb geen mobiele telefoon). Maar ik zie je wel op Twitter/LinkedIn. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het afgelopenweekend keer op keer gehackt op FB en was er zo klaar mee dat ik m'n account het opgegeven.
    Natuurlijk vroeg ik me even af of dat effect zou hebben voor mijn blogs maar nu ik jou berichtje lees maakt dat dus niet zo heel veel verschil. Wie het leest leest het, het schrijven doe je toch eigenlijk voor jezelf omdat je het leuk vind en me in ieder geval helpt dingen onder woorden te krijgen.
    Ik blijf je via Google volgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat. Deze wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.