Op leeftijd en tóch uit elkaar



Wanneer je erop let, vind je ontzettend veel (korte) berichten over het huwelijk maar helaas ook over scheidingen. Nu wil ik deze artikelen niet allemaal klakkeloos overnemen omdat mijn blog dan net een soort 'krant' zou worden. Toch kan ik het niet laten om af en toe naar een artikel te linken dat mij aangesproken heeft. Zo vond ik onlangs dit artikel en deel het graag met jullie.

Elsevier – 8 april 2017.  Het aantal 50-plussers dat uit elkaar gaat, is de laatste vijftien jaar verdubbeld. Zo’n scheiding-op-leeftijd verloopt niet alleen anders dan bij jongere mensen, ook de gevolgen verschillen. Je kunt het artikel hier teruglezen.

Bron: marriageweek.nl 

Wat een 'toestanden' allemaal als je besluit om op oudere leeftijd uit elkaar te gaan. 'Niet doen' zou ik zeggen. Zoek naar nieuwe wegen om je huwelijk weer nieuw leven in te blazen!



Reacties