Overdenkingen voor een vrouw naar Gods hart - Elizabeth George GIVEAWAY!! - recensie

Het blijven juweeltjes die boeken van Elizabeth George, elke keer weer. Ik verheugde mij dan ook al wekenlang op het recensie-exemplaar van haar allernieuwste (Nederlandse) uitgave 'Overdenkingen voor een vrouw naar Gods hart'. Helemaal 'vers van de pers' ontving ik het vorige week in mijn brievenbus. Het boek oogt fris, heeft een praktisch formaat en handig leeslint. Maar natuurlijk gaat het om de inhoud van het boek 😉
Opnieuw ben ik erg enthousiast. Uiteraard heb ik het nog niet helemaal gelezen maar van de bijna 100 korte overdenkingen die er in dit boekje staan, heb ik toch al een groot aantal doorgelezen. Het is opnieuw een inspirerende uitgave geworden.

Uw woord is een lamp voor mijn voet en een licht op mijn pad.
Psalm 119:105

Overdenkingen voor een vrouw naar Gods hart' is een fraai uitgevoerd boekje met korte, bemoedigende en praktische overdenkingen. De schrijfster heeft veel levensechte verhalen in illustraties gebruikt om Bijbelteksten tot leven te brengen, zodat je ze kunt toepassen in je dagelijks leven. Elke overdenking begint met een Bijbelvers en eindigt met een gebed, om je te helpen om:
  • de rijkdom van Gods Woord te begrijpen en van daaruit te leven
  • te ontdekken wat Gods wil is voor jou en je gezin
  • te rusten in Zijn Woord en daaruit kracht te putten voor elke situatie in je leven
Klik op de foto voor een vergroting.
Het is de wens van de schrijfster maar zeker ook mijn wens, dat deze overdenkingen tot vreugde voor je hart zullen zijn en een positieve invloed zullen hebben op je leven en wandel met Christus.

Namens uitgeverij Grace Publishing House mag ik twee exemplaren van dit boekje weggeven. Wil jij kans maken op een exemplaar? Stuur dan uiterlijk woensdag 19 april een e-mail naar info@wendyborn.nl en vermeld daarin je adresgegevens. Op donderdag 20 april zal ik de winnaars bekend maken op dit weblog. Het boekje wordt dan door de uitgever naar de winnaars opgestuurd.

Mocht je niet gewonnen hebben, dan is het boekje altijd nog hier te bestellen. 

Overdenkingen voor een vrouw naar Gods hart
Elizabeth George
Paperback, 288 pag., €16,95
ISBN 9789492234247

De gelukkige winnaars van het boekje zijn geworden:

Gertine van Tilborgh 
 en 
Hanna van der Doe. 

Van harte gefeliciteerd! 



Reacties