Organizing Agenda - losbladig systeem

Niet zo lang geleden heb ik jullie enthousiast gemaakt voor de Organizing Agenda van 2017. Tot nu toe heb ik altijd het exemplaar met de plastic ringband in de schijnwerpers gezet maar omdat er sinds dit jaar een prachtige nieuwe versie van deze agenda beschikbaar is, wil ik deze graag ook onder jullie aandacht brengen.
Vorige week kreeg ik namelijk deze prachtige platinum uitgave voor mijn verjaardag van mijn man en ik ben er reuze blij mee!

Ga naar de shop om hem te bestellen.

Hij is echt mooi! Het is een prachtige leren agendaomslag met kleurige agendavulling. Zelf heb ik gekozen voor platinum maar er is ook een aqua- of coral-versie. Plan-Point geeft er zes beschrijfbare tabbladen en twee plastic mapjes bij. Ook stoppen ze in ieder pakket een leuke bladwijzer met wisselend ontwerp. Je kunt je agenda helemaal persoonlijk maken door er je eigen foto’s, aantekeningen en printjes aan toe te voegen. De drukknoopsluiting houdt de agenda goed dicht in je tas en is versierd met een schattige metalen charm. De hele agenda is gewoon een klein feestje!

De agenda is een lust voor het oog en erg praktisch. De schrijfruimte is zelfs nog iets groter dan de versie met de plastic ringband omdat de agenda nét iets groter is.

Bekijk het filmpje hieronder eens om te zien hoe handig deze uitgave is.


     

Dit ontvang je wanneer je het Plannerpakket Deluxe bestelt:
  • Leren agendaomslag met opbergvakken en penhouder
  • De Organizing Agendavulling 2017 (inclusief 2 plastic insteekhoesjes, 4 vellen gekleurde herinneringsstickers en kortingsbonnen)
  • 6 gelamineerde beschrijfbare tabbladen
  • 1 bladwijzer
  • 2 plastic insteekhoesjes voor foto's of bonnetjes

Dit zit er allemaal in de agenda:
  • Wekelijks ruimte voor boodschappen, maaltijden en huishoudelijke klussen
  • 2 plastic insteekmapjes voor foto's of bonnetjes
  • 4 vellen gekleurde herinneringsstickers
  • Dagelijkse zakelijke uren- onkosten- en kilometerregistratie
  • Maandelijkse tips voor leuke uitstapjes
  • Maandplanner voor budget, bespaardoelen en to do’s.
  • Planners voor het bijhouden van o.a. opruim- en onderhoudsklussen, verjaardagen en feestdagen
  • 18 pagina’s met tips over organizing, timemanagement, geld en huishouden
  • Kortingsbonnen voor lekker veel korting op leesvoer, cursussen en slimme producten
Een echte aanrader voor elke manager van het gezin die haar zaakjes goed op orde wil houden :)


Reacties