Dit echtpaar maakte afschuwelijk moeilijke tijden mee

Dit echtpaar maakte afschuwelijk moeilijke tijden mee, maar vervloekt God niet.


In 2004 leefden ze nog het gedroomde leven. Dat zou echter snel veranderen. Binnen 8 jaar verloor dit echtpaar hun 17-jarige zoon door zelfmoord. Hun 32-jarige dochter Rebecca verdronk. Ze voelden zich hopeloos, verdrietig en door God verlaten. Door alle ellende stond op een gegeven moment ook het huwelijk van Gerard en Jeannie op klappen. Toch gaf God een uitweg.

Gerard: "Toen we op de donkerste momenten waren aanbeland, in de meest pijnlijke tijd, wist ik toch dat er genade was en riep ik uit: 'God wilt U komen met Uw kracht en Uw licht en mijn huwelijk herstellen?'"

Jeannie: "In dit alles wilde ik toch God dienen, want ik zag hoe klein mijn verdriet was in verhouding tot Hem en de eeuwigheid."

"Vanwege de vreugde die voor Hem lag, droeg Jezus het kruis. En dat is wat wij proberen te doen; we richten ons oog niet op dat wat we kunnen zien, maar op dat wat we niet kunnen zien. En we weten dat echt niet lang duurt dat we onze kinderen weer ontmoeten. Dan zal ik over Zijn schouders kijken en mijn kinderen zien. Ze wachten daar op ons."

Luister naar dit indrukwekkende getuigenis.

           

Bron: CIP (nu Cvandaag)


Reacties