Opnieuw wat schrijfnieuwtjes

Nieuwe boek over stille tijd
Het was bijna zover.. mijn boek dat ik vorig jaar geschreven heb over stille tijd zou uitgegeven gaan worden in het voorjaar van 2016. Helaas kreeg ik op een van de laatste dagen van het oude jaar te horen dat het niet door zal gaan. Het was even een flinke teleurstelling..
Ik heb al eens een paar blogberichten over dit onderwerp geschreven en helaas zag de uitgever en daarom geen 'brood' meer in.
Heel jammer natuurlijk maar ik laat het er niet bij zitten. Naar mijn idee zijn deze blogberichten minimaal en kan het één het ander juist versterken. Ik heb veel tijd en energie gestoken in het schrijven van dit boek en ik ga op zoek naar een andere manier om het toch uitgegeven te krijgen. Wordt vervolgd dus...

Nieuw kinderboek
Mijn eerste (kinder)boek 'Het Geheim van de Bosvrienden' is nog steeds te koop via deze link.
Intussen ben ik al volop bezig met het uitwerken van ideeën voor mijn nieuwe kinderboek waar ik vanaf vandaag mee wil gaan beginnen. Ik kan alvast verklappen dat het een vervolg zal worden op het eerste deel!
Inmiddels heb ik een vaste 'schrijfmiddag' gepland in de week en hoop dan ook echt door te kunnen werken aan het nieuwe boek. Ook denk ik na over het plannen van een speciaal moment om mijn blogs te schrijven.

Weblogs
De afgelopen twee weken heb ik een korte 'blogpauze' gehad maar het is heerlijk om weer met mijn blogs bezig te zijn. Op mijn website www.wendyborn.nl kun je meer lezen over mijn weblogs en op welke dag je op welk blog een bericht kunt verwachten.

Een vrouw naar Gods hart
Het blijft een diep verlangen van mij om meer en meer een vrouw naar Gods hart te worden. Het boek 'Een vrouw naar Gods hart' van Elizabeth George heeft mij hierbij erg geholpen. Het is een boek dat je blijft lezen en herlezen. Ze schrijft in haar eerste hoofdstuk:

       Goed, beter, best,
Laat het nooit rusten
Voor het goede beter is
En dat wat beter is, het best

Dit is voor mij een mooi motto waar ik graag mee aan de slag wil gaan. Ik wil graag blijven groeien en meer en meer leren van Hem.
Met zo'n 80 andere vrouwen die ook dit verlangen hebben, bespreken we sinds begin van dit jaar met elkaar dit boek op Facebook in een besloten groep. Wil je ook meedoen? Je bent van harte welkom.*



Nieuwe naam
Over een  nieuwe naam voor mijn website en Facebookpagina, ben ik nog aan het nadenken. Er komt vast een dag dat ik denk 'Dit is het...' 

*helaas bestaat deze groep nu niet meer

Reacties

  1. Wat en teleurstelling. Ergens anders proberen dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer, dat ze het boek niet willen uitgeven.
    Misschien zelf uitgeven?
    Schijnt nu ook vrij makkelijk te kunnen bij Jongbloed.
    Gods zegen en wijsheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, zoals ik ook eerder schreef in een van mijn reacties... het lijkt me juist een voordeel dat je er voer hebt geblogd... dat wekt nieuwsgierigheid op. Nou ja, niet opgeven!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat. Deze wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.