Natuurlijk samen koken - recensie

Een aantal maanden geleden heb ik jullie al geprobeerd warm te maken voor het nieuwe kookboek Natuurlijk samen koken waaraan mijn zus Martine heeft meegewerkt.

Het boek is inmiddels verschenen en het is een heel divers en bijzonder kookboek geworden met 18 verschillende onderwerpen met elk hun eigen auteur.

Wanneer jullie het blog van Martine lezen, zal het jullie niet verbazen dat zij het hoofdstuk 'koolhydraatbeperkt' voor haar rekening heeft genomen ;)

Zoals jullie kunnen zien, is het een vierkant boek: 22,5 x 22,5 cm maar liefst! Een heel bijzonder boek dus, dat ondanks de grootte toch maar € 24,95 kost.

Bij het boek kan een kruidenkaart besteld worden. Deze kruidenkaart is gemaakt van dik papier en is daarom goed te bewaren. Op de kaart vind je recepten voor 7 verschillende kruidenmixen. Handig voor in je keukenla! Bij aanschaf van 2 boeken of meer is de kruidenkaart gratis.

Zoek je nog een leuk en gezond kookboek voor de feestmaanden, dan zou ik zeker dit kookboek kopen als ik jou was. Via het bestelformulier op de website van Martine is het boek te bestellen. 

Martine stelt zichzelf voor in het boek
Een idee van de inhoud van het boe

Wanneer je het leuk vindt, kun je zelfs naar de boeklancering komen op 14 november in Gouda. Op het weblog van Martine staat hierover meer informatie! 

Persoonlijk vind ik het erg leuk dat mijn zus heeft mogen meewerken aan dit kookboek en dat zij zulke heerlijke, gezonde gerechten maakt. Lekker én gezond koken is echt een passie van haar geworden waar ik vaak van mag meegenieten. Dank je wel zus, ik ben trots op je!


Reacties