25 dingen die je niet tegen je vrouw moet zeggen

Niets is pijnlijker dan het hebben van ongezonde communicatie met degene van wie je houdt. Door communicatie hebben we contact met elkaar en raken onze zielen elkaar. Als die communicatie besmet raakt, is het nog maar een kwestie van tijd voordat de hele relatie slecht wordt. Bij communicatie is het wijzer om te weten wat je niet moet zeggen dan wat je wel moet zeggen...
Daarom riep Steve Stephens enkele goede vrienden bij elkaar en vroeg hun wat je niet moet zeggen tegen je vrouw:


'Dat heb ik je gezegd.'
'Je lijkt precies op je moeder.'
'Je hebt altijd een slechte bui.'
'Je denkt gewoon niet na.'
'Het is jouw schuld.'
'Wat mankeert je?'
'Het enige wat je doet, is klagen.'
'Ik kan niets doen om je blij te maken.'
'Je krijgt je verdiende loon.'
'Waarom luister je nooit naar me?'
'Kun je niet wat meer verantwoordelijkheden tonen?'
'Waar was je met je gedachten?'
'Je bent onmogelijk.'
'Ik weet niet waarom ik dit van je pik.'
'Ik kan met je praten tot ik blaren op  mijn tong heb en het haalt toch niets uit.'
'Ik kan doen wat ik wil.'
'Kun je dan niets goed doen?'
'Dat was stom.'
'Het enige wat je doet, is aan jezelf denken.'
'Als je echt van me hield, zou je dit doen.'
'Je bent zo kinderachtig.'
'Je verdient een koekje van je eigen deeg.'
'Wat is jouw probleem?'
'Ik begrijp nooit wat je bedoelt.'
'Moet je altijd gelijk hebben?'


Reacties

  1. Dus moeten de mannen dit keer reageren. Ik heb het met een ernstige glimlach gelezen en zal het ter harte nemen Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat. Deze wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.