Afwisselende weken

De afgelopen weken is het vrij warm overdag maar 's avonds koelt het al snel af en lijkt het soms al wel herfst. Wanneer je goed ruikt in het bos, ruik je gewoon de herfst.
Persoonlijk kan ik mij daar al erg op verheugen omdat dit jaargetijde mijn favoriete is. Al die prachtige kleuren en heerlijke geuren... ik kan er enorm van genieten.

De afgelopen weken heb ik nog een paar mooie foto's gemaakt.

Zoals onze oudste zoon het liefste bezig is.... in de tuin!






Een oude beukenheg. Heel bijzonder als je er goed naar kijkt.



In het bos groeien overal al volop paddenstoelen. Het wordt herfst.





Heerlijk of af en toe een stukje van deze route te wandelen.



Dit is zo'n prachtig plekje in het bos.




En genoten van een prachtige wandeling met onze oudste dochter.

Ook vanmiddag heb ik nog een heerlijke wandeling gemaakt. Het was erg nat maar de hond vond het geweldig! Het wordt herfst.... het houtkacheltje brandt alweer.



Reacties