Tijd voor jezelf

Een bemoediging op de maandagochtend:

'Een moeder heeft tijd nodig voor zichzelf om de batterij op te laden - zowel geestelijk als lichamelijk. Wijd een aantal van die rustmomenten aan God, om daardoor geestelijk te groeien. Zoals 2 Petrus 3:18 het zegt: 'Groei in de genade en kennis van onze Here en Zaligmaker Jezus Christus'.
Als je je gezin en omgeving tot zegen wilt zijn, en als je een positieve invloed op hen wilt hebben, plan dan tijd in om je in Gods Woord te verdiepen. Er is maar één manier om je tijd goed te benutten in plaats van slaaf van de klok te zijn: stel realistische prioriteiten overeenkomstig Gods wil, maak een goede planning en houd je daaraan. Vraag God je te helpen bij elke stap. Je hemelse Vader weet dat je rust nodig hebt, en richtlijnen, troost, kracht, wijsheid, genade... en heel veel onvoorwaardelijke liefde! Ga naar Hem toe. Hij zal je verkwikken.'

Elizabeth George


Reacties

  1. Wat bemoedigend. Dank je wel Wendy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik verlang hevig naar een moment voor mezelf. Ik heb nog steeeeeds kinderen in huis. Morgen ben ik eindelijk weer alleen thuis hoop ik.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je Wendy! Wat een mooi stukje. Je geeft me een duwtje in de juiste richting.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat. Deze wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.