Een nieuw boek schrijven?

Enige tijd geleden vond ik op internet een inspirerende afbeelding waar ik graag over zou willen schrijven. Mijn verlangen om aan een tweede boek te beginnen, wordt dan ook steeds sterker.
Mijn eerste boek was een kinderboek - een 'probeersel' - zoals ik het zelf noem. Je kunt het overigens HIER bestellen als je het zou willen lezen.

Dit volgende boek wordt een totaal ander boek, een soort hand- of leerboek met ideeën en suggesties die je kunt gebruiken in je dagelijks leven als christen.

In ons gezin is het op dit moment een drukke tijd omdat onze jongste dochter gaat trouwen in juni maar de ideeën zitten wel in mijn hoofd en zo nu en dan werk ik al voorzichtig eens iets uit. Ik hoop na de bruiloft meer op papier te kunnen gaan zetten en de tijd en rust te vinden die voor het schrijven hiervan nodig is.

Ik houd jullie op de hoogte van mijn vorderingen...

Reacties

  1. Spannend Wendy, een boek ontstaat toch eerst in ons hoofd... voor er iets op papier staat, of misschien wel in ons hart. Ik geloof dat we de ideeën van onze creatieve heer krijgen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat. Deze wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.