God kan door jou heen buitengewone dingen doen

In de Bijbel komen ze veel voor. 'Gewone' mensen die door God geroepen worden. Afgelopen week las ik uit het Bijbelboek Amos en werd geraakt hierdoor.
Hij was schapenfokker - niet echt een 'geestelijke' baan - en toch werd hij een kanaal van Gods boodschap voor anderen.

Misschien is jouw werk geen reden om je geestelijk erg 'succesvol' te voelen, maar het is van levensbelang wanneer het de plek is waar God je wil hebben. God kan door jou heen buitengewone dingen doen, hoe gewoon je bezigheden ook zijn.


Reacties

  1. Wat een fijne post! Soms voel je je zo machteloos in je werk, maar als Hij wil dat ik mijn werk doe wat ik nu doe, dan zal het goed zijn!! Soms zou je zoveel meer willen. Ik werk wel met mensen, in de thuiszorg. En toch is het zo lastig om een gesprek aan te gaan. Zoveel mensen staan er niet voor open.. En dat klinkt vreemd, maar vooral de christelijke mensen hebben het liever niet over geloofszaken. Bedankt voor dit stukje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toch best vreemd dat christelijke mensen het liever niet over geloofszaken hebben. Wie dan nog wel vraag je je af? Goed te lezen dat je bemoedigd bent. God kan door ons heen zulke geweldige dingen doen!

      Verwijderen
  2. Mooi stukje, inderdaad heel bemoedigend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje dit was precies wat ik nodig had!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat. Deze wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.