Waardevolle sites voor ouders en opvoeders

 


Het is alweer een heel aantal jaren geleden dat ik de Facebookgroep 'Christelijk opvoeden' mocht starten. Destijds was deze groep gekoppeld aan mijn weblog met dezelfde naam. De Facebookgroep is inmiddels overgenomen door nieuwe beheerders (en heeft ruim 14.000 leden) en de opvoeding van onze eigen kinderen is niet meer nodig omdat ze allemaal het huis uit zijn. Toch blijf ik met interesse de websites en organisaties over christelijk opvoeden volgen.

Nu we op onze kleinkinderen mogen passen en ik gevraagd ben een aantal artikelen te schrijven over opvoeden voor Het Zoeklicht, ben ik weer even actief aan het zoeken geweest naar wat er zoal voor jonge ouders te vinden is over christelijk of bijbels opvoeden. Eerlijk gezegd was ik blij met wat ik allemaal tegenkwam, zowel in de genoemde Facebookgroep, via andere sociale media en via zoekfuncties. Graag deel ik een aantal waardevolle sites, waar je als (groot)ouder of opvoeder je voordeel mee kunt doen. 


Als jij nog aanvullingen hebt, geef ze dan door via info@wendyborn.nl of via een reactie onder dit bericht. Ik zal de lijst dan aanvullen.




Reacties