Nieuwe uitgave van 'De Bosvrienden' -- Wendy Born - van den Brink - recensie

 In 2013 verscheen mijn eerste kinderboek 'Het Geheim van de Bosvrienden':

Als zoon van een boswachter is Stijn erg geïnteresseerd in alles wat er in het bos gebeurt. Hij weet heel veel over vogels en andere dieren. Wanneer zijn nieuwe klasgenoot Daan dezelfde belangstelling blijkt te hebben, kan hun vriendschap niet meer stuk. Uren brengen ze samen in het bos door. Het liefst houden ze hun belevenissen geheim voor hun klasgenoten en zelfs voor hun ouders. Maar als de jongens tijdens hun avonturen allerlei vreemde dingen ontdekken en zelfs geconfronteerd worden met echte boeven, dan wordt het wel heel erg spannend en loopt het hen bijna uit de hand...

 In 2017 verscheen mijn tweede kinderboek - een vervolg op het eerste deel - getiteld 'Het Raadsel van de Bosvrienden'

De boezemvrienden Stijn van Ginkel en Daan Jonker hebben al eerder spannende avonturen beleefd. Ze doen niets liever dan hutten bouwen in het bos. Ook deze keer ontdekken zij allerlei vreemde zaken terwijl ze druk bezig zijn om een bijzondere hut te maken. Tijdens de zomervakantie gaan ze samen op kamp. Daar gebeuren rare dingen en maken de jongens angstige momenten mee. Maar deze twee speurneuzen weten op dappere wijze een inbraak op te lossen en de inbrekers op heterdaad te betrappen.

De boeken zijn nog altijd afzonderlijk verkrijgbaar als hardcover en/of e-book. Je kunt ze hier bestellen. Maar.. misschien heb je belangstelling voor beide boeken samen.

NIEUWE UITGAVE

Onlangs heb ik de twee genoemde boeken samengevoegd zodat het één dik boek is geworden, een omnibus. Onze dochter Anne heeft de voorkant bewerkt zodat het een fraaie uitgave is geworden. Het is bedoeld voor kinderen van 9-12 jaar maar ook voor volwassenen leuk om te lezen. Er zitten een aantal autobiografische dingen in het boek wat het voor mij extra leuk maakte om te schrijven. Wil jij je kinderen stimuleren om meer buiten te spelen en de natuur te ontdekken, dan kan ik je mijn boek van harte aanbevelen!

Liefhebbers kunnen het HIER bestellen. Het kost €14,95 (vanaf begin juli zal Brave New Books de prijs helaas iets verhogen). Woon je in Putten, dan kun je het boek ook bij mij bestellen en afhalen, je betaalt dan geen verzendkosten.

Reacties

  1. Hoi Wendy,

    Dit zijn van die leuke berichten. Gaaf dat je deze twee boeken samenvoegde. De cover vind ik mooi en speels, Complimentje voor Anne. Heb je al nieuwe ideeën voor je volgende boek?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuk compliment! Over een nieuw boek denk ik nog na. Ik zal er toch pas in het najaar mee beginnen als ik een idee heb ;)

      Verwijderen

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat. Deze wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.