GIVEAWAY - Dank & Gebedsboek van Daniëlle Koudijs

Er is altijd iets om dankbaar voor te zijn. Door God te danken, ook voor de kleine dingen, geef je Hem de eer en toon je Hem jouw liefde.

Niet zo lang geleden heb ik een recensie geschreven van het 'Dank & Gebedsboek' van Daniëlle Koudijs. Jullie hebben deze hier kunnen lezen op mijn blog. Ik zal er zelf niet in schrijven omdat ik al een ander gebedsboek gebruik maar ik wil er graag iemand anders een plezier mee doen.

Het gebedsboek heeft schrijfruimte voor een heel jaar en bevat tussendoor veertien inspirerende quote-posters en korte, praktische overdenkingen die gebaseerd zijn op diverse bijbelverzen.

Het Dank &Gebedsboek kan je helpen om bewuster met bidden bezig te zijn; het geeft meer structuur aan je gebedsleven en daagt je uit om bewust om te gaan met dankbaarheid.

Wanneer je serieus met gebed aan de gang wilt gaan, is dit boek zeker een aanrader. Je kunt makkelijk terugbladeren en zien welke gebeden op welke manier zijn verhoord. Ook spoort het je aan om volhardend te zijn wanneer je niet gelijk gebedsverhoringen ziet.

Voldoende ruimte om gebedspunten te noteren...


Wil jij kans maken op dit Dank & Gebedsboek, mail dan uiterlijk dinsdag 10 april naar info@wendyborn.nl en geef in de mail even je adresgegevens door. Op woensdag 11 april maak ik de winnaar bekend onder dit blogbericht. (Je betaalt overigens wel de verzendkosten)


Mocht je niet winnen, dan kun je het boek altijd nog bestellen via onderstaande link!

Titel: Dank & Gebedsboek
Schrijfster: Daniëlle Koudijs
Uitgever: Vuurbaak
ISBN: 9789058041319
Prijs: €9,95

Inmiddels is bekend wie het boek gewonnen heeft. Het is geworden: Petrina Haak!
Van harte gefeliciteerd Petrina, het boek wordt naar je opgestuurd.

Reacties

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat. Deze wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.