Waar blijft de tijd?

'Waar blijft de tijd? Hoe krijg ik alle belangrijke dingen in het leven gedaan? Is dit jouw schreeuw om hulp? Er zijn heel wat dingen die je moet inpassen in een beperkt aantal uren. Tijd met God. Tijd met je man. Tijd met je kinderen. Tijd met familie en vrienden. Tijd voor jezelf - alsof je die ooit zou krijgen! Tijd voor het onverwachte - dat zal beslist gebeuren! Het onverwachte, bedoel ik dan. Tijd om te winkelen. Tijd om iets lekkers te bakken en naar je uitwonende kinderen te sturen. Hoe moet je dat allemaal voor elkaar krijgen? Er zijn dagen dat het moeilijk is om de gedachte alleen al te bevatten. Maar sta eens even stil en herinner jezelf eraan dat het allemaal om prioriteiten draait. Gods prioriteiten voor je leven. Als God je ultieme prioriteit is, zal al het andere op zijn plek vallen.'

Dit stukje komt uit het boekje 'Een moeder naar Gods hart' van Elizabeth George.

Wist je al dat er binnenkort een nieuw boek van haar verschijnt? Ik verheug mij erop en mag er een recensie over schrijven. Ook  mag ik twee exemplaren weggeven van het nieuwe boek 'Overdenkingen van een vrouw naar Gods hart'. Houd mijn weblogs in de gaten via www.wendyborn.nl 


Reacties