Dagboeken bijhouden over de kinderen

Meestal schrijf ik over mijn passie schrijven, maar deze keer kun je luisteren naar wat ik erover te zeggen heb. Ik houd namelijk al zo'n 24 jaar dagboeken bij van de kinderen waar ik elke dag iets over hen in opschrijf.
Bij Family 7 - waar ik afgelopen week te gast was - vertel ik erover. Ik moest namelijk iets meenemen wat voor mij, als opvoeder, kenmerkend is.

Wil je rechtstreeks naar het stukje over mijn dagboeken, ga dan naar 43.00 minuten.
Maar... misschien vind je het wel leuk om de hele uitzending te kijken die als thema 'loslaten' heeft meegekregen.





Reacties

  1. Erg mooi dit programma, was voor mij ook een eyeopener. Dank je wel voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het zijn allemaal waardevolle afleveringen Eve. Je kunt ze via YouTube allemaal terugkijken.

      Verwijderen
  2. Oh wat leuk om je te zien en horen Wendy! En je krijgt nog een goede tip van Evert ook: een boek over je gezin schrijven.... (opvoedkundig, gezinsorganisatie boek). Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik ben wel aan het denken gezet door een aantal dingen uit de uitzending. Zie ook mijn blogje op www.christelijkopvoeden.blogspot.nl over 'loslaten'. Genoeg om over na te denken!

      Verwijderen

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat. Deze wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.