Het 'Drama bij Drie'

Op de Veluwe is het normaal gesproken mooi en rustig, en is het heerlijk om in het bos te zijn.

Tijdens de Tweede Wereldoorlog was de werkelijkheid anders, zeer anders...
In december 1944 heeft zich bij Drie - in de familie van mijn man - een verschrikkelijk drama afgespeeld. De enige getuige van 'Het drama bij Drie' - Willem Born, mijn schoonvader - heeft mijn man het verhaal gegeven.

Graag wil ik jullie meenemen naar de (nieuwe) website van mijn man om hier het 'Drama van Drie' te lezen.






Onze dochter - Anne Born - is met haar vrije opdrachten in haar afstudeerjaar van de Kunstacademie ook bezig met dit onderwerp. Een gedeelte van haar tekeningen is klaar, er volgt binnenkort nog veel meer. 



Via onderstaande websites is nog meer informatie te vinden over het Drama bij Drie:


Reacties