17 januari 2015

Christenleven - 5 jaar -


5 jaar Christenleven

Het zal weinig bloglezers opgevallen zijn, maar dit weblog Christenleven - mijn eerste weblog - was onlangs 5 jaar in de lucht! Ruim 800 blogberichten mocht ik publiceren vanaf eind 2009 en ik ben mijn Hemelse Vader dankbaar voor de inspiratie die Hij mij hiervoor elke keer geeft.
Ik wil ook jullie als lezers hartelijk bedanken voor jullie reacties en voor het feit dat jullie regelmatig de moeite nemen mijn weblog te lezen. Ik hoop dat jullie erdoor geprikkeld, geïnspireerd en bemoedigd (blijven) worden.

Berichten publiceren

Toen ik Christenleven net startte, was ik erg enthousiast. Ik ontdekte en zag allemaal 'nieuwe' dingen waar ik mee aan de slag wilde. Ik publiceerde een aantal keren per week een bericht, citaat of aansprekend filmpje. Toen mijn andere weblogs Christelijk Opvoeden (2011), Manager van het gezin (2012), Natuurlijk de Veluwe (2012), Christelijke Webloggers (2012) en Een passie voor schrijven (2014) erbij kwamen, werden mijn schrijfsels gaandeweg steeds meer verspreid over de diverse weblogs. Mijn streven is nu om één keer in de twee weken een blogbericht op elk weblog te publiceren.

Boek schrijven

Het nieuwe jaar is alweer 2 weken oud en het heeft (mij alweer) te lang geduurd dat ik op dit weblog een bericht heb gepubliceerd. Deels komt dit omdat ik al mijn oude berichten op dit weblog heb gecontroleerd op afbeeldingen en (niet werkende) links maar ook speelde mee dat er een aantal moeilijke omstandigheden in de familie waren. Dit laatste kost tijd om een plekje te geven. Bovendien ben ik mij sinds december vorig jaar aan het richten op het schrijven van een boek over stille tijd. (Meer hierover kun je lezen op het weblog 'Een passie voor schrijven'). Het begin is er, maar het is nog best wel moeilijk om er een goede lijn in te krijgen. Tips zijn welkom!

Nieuwe Facebookgroep

Op dit weblog probeer ik veel artikelen te plaatsen die je kunnen helpen groeien in je dagelijks leven als christen. Maar ook de nieuwe Facebookgroep die ik samen met nog twee beheerders heb opgericht, wil hierbij een ondersteuning zijn. 'Christen zijn in het dagelijks leven' is een snel groeiende groep voor christenen van alle leeftijden. Ook in deze groep kunnen we elkaar helpen om antwoorden te vinden op vragen die we tegenkomen in ons dagelijks leven als christen. Jullie zijn van harte welkom!



11 opmerkingen:

  1. Dag Wendy. Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Je bent één van de eerste bloggers die ik ging volgen en je kunt jou ook overal tegen komen ... Je bent een moeder onder de bloggers, die anderen in alle zachtmoedigheid weet te bemoedigen en inspireren. Ik zou zeggen, sterkte in de privé-omstandigheden (die gaan altijd voor) en veel inspiratie toegewenst voor al je andere activiteiten. Het woord moet voort, de liefde mag verstrooid ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je mooie en bemoedigende woorden Anton!

      Verwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd!
    Bedankt voor alle bemoedigende en opbouwende berichten van de afgelopen jaren.
    Ik hoop dat je nog lang "in de lucht" blijft

    Grotjes, Dieneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Dieneke. Dat hoop ik zelf ook!

      Verwijderen
  3. Leuk, gefeliciteerd! Volgens mij was jij ook een van de eerste die ik volgde (net als Anton), dat was denk ik in 2010? 800 berichten zeg, petje af hoor! Ga zo door zou ik zeggen, op naar je volgende jubileum :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 5 Jaar! Gefeliciteerd! Ik vind het leuk dat ik je online een beetje heb leren kennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel Annemieke. Dat is geheel wederzijds ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je 1e lustrum Wendy, volgens mij heb ik je vanaf het begin gevolgd :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat dacht ik ook. Jij was ook één van de eerste bloggers die ik ging volgen!

      Verwijderen

Heb je opmerkingen of aanvullingen? Laat gerust een reactie achter!
Je reactie wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis