Herinneringen

Heerlijk is het om af en toe te snuffelen in dozen op zolder. Vooral van de doos met schoolspullen van de lagere school kan ik erg genieten.

Kijk eens wat ik tegenkwam. Komt het jou ook bekend voor?

Zo begon het schrijven van de letters: op overtrekpapier.

Mijn eerste schrijfschriftjes

Ik vond het heerlijk om te doen...

Heb jij ook zo leren schrijven?

Ook de plaatjes kleuren was leuk om te doen.
De geur van de kleurpotlodendoos kan ik me nog goed herinneren.


Beste netjes toch? Ik was 8 jaar en schreef toen al over Bram ;)

Een verhaaltje over onze konijntjes

Wat een fantasie!


En deze is echt geweldig. Vooral de titel: IJspret !!! 

En nog een 'kiekje' van mij die ik tegenkwam in de schooldoos.
Dit was op de kleuterschool.

Reacties

  1. Oh wat leuk, en dat je dat nog allemaal hebt zeg, geweldig! Ik heb idd ook zo leren schrijven en kon het best netjes (nog steeds) :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat. Deze wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.