Een biddende moeder

"Moeder, het bidden voor je kinderen zal grote invloed hebben op hun leven. Het heeft lang geduurd voordat ik de kracht van gebed ontdekte - maar ik ben zo blij dat het gebeurd is! Als jonge moeder heb ik de beslissing genomen om thuis te blijven. En er zijn veel momenten geweest waarop ik me nutteloos en ineffectief gevoeld heb.
Maar toen ik het bidden leerde zien als een bediening, veranderde dat mijn perspectief. Ik begon te bidden voor mijn kinderen, rond mijn kinderen en met mijn kinderen.
En wat een voorrecht was het om mijn twee dochters te leren bidden!
In Psalm 34:9 staat: 'Proef en zie dat de Here goed is; welzalig de mand die tot Hem de toevlucht neemt'. Wat een zegen: als je een hart van gebed ontwikkelt, zul je proeven en zien dat de Here goed is."

Uit: Een moeder naar Gods hart - Elizabeth George


Reacties