Biddend op de uitkijk - Winactie

Enkele maanden geleden heb ik een blogbericht geschreven op dit weblog over het boek 'Biddend op de uitkijk' - 90 dagen bidden voor je afgedwaalde kind - van James Blank.

In negentig op de Bijbel gebaseerde gebeden komen veel van de emotionele en praktische problemen aan de orde waarmee ouders van afgedwaalde kinderen te maken krijgen zoals: 
  • Wanneer je je als ouder een mislukking voelt
  • Wanneer je spijt hebt van je woorden
  • Hoelang nog Here?
  • Had ik maar...
Misschien zijn er onder jullie wel lezers die dit boek graag zouden willen hebben om te kunnen gebruiken voor jullie eigen kind(eren). Aangezien ik een exemplaar mag weggeven van uitgeverij Grace Publishing House, wil ik dit graag doen d.m.v. een 'giveaway'. 

Laat onder dit blogbericht een reactie achter en geef even aan of je mee wilt loten. Vermeld in je reactie even je naam wanneer je anoniem wilt reageren. Komende maandag (14 april) laat ik weten wie er gewonnen heeft en hem of haar zal ik het boek opsturen.

De winnaar is inmiddels bekend: Secret Sister heeft het boek gewonnen. Van harte gefeliciteerd!


Reacties

  1. Lijkt me mooi boek! Misschien wel om weer door te geven.
    Ik wil wel mee loten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fantastisch boek lijkt me dit! Vanuit de gemeente zijn we bezig met de actie 'Secret Sisters,' waarin we een 'zus' uit de gemeente een tijd lang anoniem bemoedigen. In mei gaan we onthullen wie de secret sister was. Nu is het zo dat mijn 'zus' voorbede heeft gevraagd voor haar kinderen (1 eigen en 1 pleegkind). Haar pleegkind komt niet meer in de kerk en dat doet haar veel verdriet. Ik zou het ontzettend fijn vinden om haar dit boek (anoniem) te mogen geven!

    Groeten Secret Sister
    (ik kan beter geen naam schrijven hier)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van harte gefeliciteerd Secret Sister. Jij hebt het boek gewonnen!
      Zou je je gegevens willen mailen naar mij? Je krijgt dan het boek opgestuurd!

      Verwijderen
  3. mooi, ik zou graag mee willen loten om het boek aan mijn ouders te kunnen geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me een mooi boek! Ik doe graag mee. Mijn naam is: Geke Mateman.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sluit me aan bij de vorige reacties. Ook ik zou dit boek doorgeven aan mijn ouders.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe ook graag mee, Christa vd Hoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag wil ik meedoen met de loting. Mijn naam is Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. FANTASTISCH!!! Ik heb een e-mail gestuurd met daarin mijn adres. Bedankt!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat. Deze wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.