Even genieten


Ik weet niet wat ik toch met deze foto heb. Er gaat zoveel rust van uit...


Reacties

  1. Dat ben ik helemaal met je eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Ja, daar wordt je rustig van. Zo'n mooi plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hè, die was buiten. Daar geniet ik ook enorm van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, heel mooi, met dat zonlicht zo! En de knijpers waren op! Herkenbaar;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O nee, er hangen er nog aan de lijn, ik dacht het omdat de rest over de rand van de mand ligt te drogen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is dat licht denk ik. Die lage zon en die lange schaduwen. Ik kan de was thuis niet buiten drogen, maar ik weet hoe het voelt door onze vakanties. Buiten was ophangen en laten drogen, zo'n heerlijk eenvoudige bezigheid, die je met aandacht kunt doen. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is idd een erg mooie foto/sfeer. Leuk dat was ook een keer een onderdeel van rust kan zijn....(hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige foto, de combinatie van het zonlicht door de mist en de was aan de lijn...
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat. Deze wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.