Ik zoek God - een waardevolle website

De titel van dit weblog doet vermoeden dat dit blog alleen bedoeld is voor christenen. Voor een groot gedeelte is dat ook waar, maar toch hoop ik dat er ook mensen die 'zoekende' zijn, op dit weblog informatie over het christelijk geloof kunnen vinden. Bovenal hoop ik dat je bemoedigd zult worden op 'Christenleven'.

Vanmorgen las ik in Matt. 9: 37 'De oogst is wel groot, maar arbeiders zijn er weinig'. Jezus vergelijkt de mensen die hij ziet met schapen die voortgejaagd en afgemat zijn en geen herder hebben. Hij roept vervolgens zijn discipelen op om te bidden of de Heer arbeiders uitzendt in zijn oogst.

Het is mijn verlangen om zo'n arbeider te zijn, om mensen om mij heen de weg te wijzen naar de Here Jezus. In mijn gezin, in mijn familie, in de straat waar ik woon, in mijn gemeente maar ook via internet.

Afgelopen week kreeg ik de nieuwsbrief van stichting Agapè in de brievenbus. Ik was verheugd over het artikel over IkzoekGod.nl Het is een nieuwe naam waarmee de stichting niet alleen de website maar ook veel andere internetactiviteiten presenteert. De naam is direct duidelijk: ze helpen mensen die op internet zoeken naar God.
De website www.ikzoekgod.nl wordt steeds drukker bezocht en die groei komt niet zomaar uit de lucht vallen. Ze investeren veel in de website, waardoor er ook steeds meer naar verwezen wordt. Ook op Facebook kun je erover lezen. Ook ik wil in dit blogbericht graag aandacht vragen voor deze site.

Ben jij op zoek naar God of heb je een vraag over het christelijk geloof, kijk dan eens op bovengenoemde website. Er zijn inmiddels ruim 130 e-coaches die mensen op internet begeleiden in hun zoektocht naar God.

Wil je niet via de genoemde site je vraag stellen maar heb je toch een (brandende) vraag, dan mag je ook mij een e-mail sturen. Ik heb niet op elke vraag een pasklaar antwoord en moet zelf ook nog heel veel leren maar kan je wel uit ervaring vertellen hoe heerlijk en rijk een leven mét de Here Jezus is. Ik wil je daarom graag verder op weg helpen en misschien voor jou een 'schakeltje in de ketting' zijn in jouw zoektocht.

(Sinds 2021 mag ik zelf ook meewerken als blogger aan deze website).


Reacties

  1. Dat is weer goed nieuws Wendy, succes ook met al je blogs, je helpt er veel mensen mee, daar twijfel ik niet aan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat. Deze wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.