6 oktober 2012

Heer, wijs mij Uw weg

                               


Opwekking 687 Heer wijs mij uw weg (Sela)

Heer, wijs mij Uw weg en leid mij als een kind
dat heel de levensweg slechts in U richting vindt.
Als mij de moed ontbreekt om door te gaan,
troost mij dan liefdevol en moedig mij weer aan.

Heer, leer mij Uw weg, die zuiver is en goed
Uw woord is onderweg als een lamp voor mijn voet.
Als mij het zicht ontbreekt, het donker is,
leid mij dan op uw weg, de weg die eeuwig is.

Heer leer mij uw wil aanvaarden als een kind
dat blindelings en stil U vertrouwt, vrede vindt.
Als mij de wil ontbreekt Uw weg te gaan,
spreek door Uw Woord en Geest mijn hart en leven aan.

Heer toon mij Uw plan, maak door Uw Geest bekend
hoe ik U dienen kan en waarheen U mij zendt
als ik de weg niet weet, de hoop opgeef,
toon mij dat Christus heel mijn weg gelopen heeft
toon mij dat Christus heel mijn weg gelopen heeft.

5 opmerkingen:

  1. Prachtig lied!

    Goed weekend..

    Groet, Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtig lied. Dank je wel.Ik wens je een heel gezegend weekend.

    Laat ons altijd met vrijmoedigheid naderen tot de Troon der Genade en onze loopbaan lopen, die Hij ons heeft voorgesteld en ons oog alleen op Hem gericht houden met de vraag: Heer, wat wilt Gij dat ik doen zal, hier ben ik.

    Ik ben zo blij dat ik de Heer mag dienen, dat geeft richting en inhoud in mijn leven en wil dat telkens mijzelf voorhouden als sommige dagen zo "gewoon" lijken te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! daar wil ik in blijven staan: Leer mij UW weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi lied Wendy, fijn dat je dat deelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig lied wendy..bedankt voor het delen krachtig blog! groetjes uit arnhem

    BeantwoordenVerwijderen

Heb je opmerkingen of aanvullingen? Laat gerust een reactie achter!
Je reactie wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis