Geef niet op!

                             


'Was je dag gevuld met kinderen van hot naar her brengen en ruzies in goede banen leiden? Van huiswerk overhoren en ervoor zorgen dat de karweitjes gedaan worden? Als dat zo is, dan zit je er nu waarschijnlijk niet op te wachten dat ik je eraan herinner dat kinderen een zegen van God zijn!
Of...misschien toch wel? Psalm 127:3 zegt: 'Zie, kinderen zijn het eigendom van de Heere'. Dat 'zie' is een groot uitroepteken! Kinderen zijn een zegen en het moederschap is een voorrecht. Even afgezien van de ervaring van een slechte dag: hoe kijk jij naar je kinderen? Koester je ze? Ik neem aan van wel. Soms moet je er alleen even aan herinnerd worden. Je kinderen zijn geschapen naar Gods beeld. En jij hebt het voorrecht om ze te onderwijzen, op te voeden, lief te hebben en te waarderen. Voor zowel de goede als de slechte dagen wil ik je bemoedigen met het feit dat je als moeder die van haar kinderen houdt en voor ze zorgt, precies doet wat God van je vraagt'.


uit: een moeder naar Gods hart van Elizabeth George

Reacties

  1. Je maakt me nieuwsgierig naar dit boek!
    Zo'n kort stukje en al zo bemoedigend en herkenbaar.
    Is het al te koop?

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker, je kunt het kopen bij www.gracepublishinghouse.com maar ook gewoon in de christelijke boekhandels.

      Verwijderen
  2. Mijn dag zag eruit zoals je beschreef. Maar toch geniet ik van de kinderen. Ze zijn een zegen en een verantwoordelijkheid.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat. Deze wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.