Gebedsprogramma voor ouders (2)


De volgende Bijbelteksten zou je kunnen bidden voor je kinderen:

2 Petrus 3: 18 Ik bid dat mijn kinderen zullen groeien in de genade en in de kennis van onze Heer en Heiland, Jezus Christus.

Spreuken 3:3  Dat liefde en trouw mijn kinderen niet zullen verlaten, maar dat zij ze om hun nek zullen binden en op de tafel van hun hart zullen schrijven.

Lucas 6: 36 Mogen mijn kinderen altijd barmhartig zijn, zoals hun hemelse Vader barmhartig is.

Spreuken 19:20 Geef dat....luistert naar goede raad en naar aanwijzingen, zodat het hem/haar uiteindelijk wijs zal maken.

Prediker 12:1 Geef dat .....zijn/haar Schepper gedenkt in de dagen van zijn/haar jeugd.

Psalm 19:15 Mogen de woorden van .....haar/zijn mond en de overleggingen van haar/hart U welgevallig zijn, o Here, mijn rots en mijn verlosser.

Spreuken 3: 5,6  Heer laat....met haar/zijn hele hart op U vertrouwen en niet op eigen inzicht steunen. Laat....U kennen in al haar/zijn wegen, dan zult U haar/zijn wegen recht maken.

Kolossenzen 1:9b God, ik vraag U....te vervullen met de rechte kennis van Uw wil, zodat zij/hij begrijpt wat U wilt dat zij/hij doet.

Mattheus 28:18-20  Help....om van U te getuigen in de wetenschap dat U alle macht heeft in hemel en op aarde en dat U met hem/haar bent al de dagen tot aan de voleinding der wereld.

Reacties

  1. Ken je het boek "Elk kind heeft een biddende moeder nodig" van Fern Nichols?
    Dit boek is gebaseerd op hetzelfde principe: Gods Woord bidden voor je kind. Ik vind het een geweldig boek, het heeft mijn ogen geopend voor de kracht van bidden, en dan ook nog in Gods eigen woorden. Het is voor mijzelf ook heel opbouwend om het op deze manier te doen.
    Bedankt voor je artikelen op deze site, hier ga ik vaak terug komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Antlanta, dank je voor je reactie. Jazeker ken ik dat boek. Ik heb het al verschillende keren gelezen en gebruik hem ook vaak voor gebedsonderwerpen voor onze kinderen.
    Leuk dat je vaker terug wilt komen. Als je het leuk vindt, kun je ook meepraten/denken in de Facebookgroep ( zie hiernaast).
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat. Deze wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.