Nieuw weblog 'Christelijk Opvoeden'

Al een tijdje heb ik met de gedachten rondgelopen een weblog over 'Christelijk Opvoeden' te starten. Afgelopen weekend is het ervan gekomen.
Wie alvast een kijkje wil nemen kan hier klikken. De site is nog in opbouw (en de layout zal best nog veranderen) maar hij bevat al wel alle berichten die ik de afgelopen tijd in 'Christenleven' heb geschreven over opvoeden. Ik hoop en bid dat ook dit nieuwe weblog voor velen tot zegen mag zijn.
De tekst die steeds in mijn gedachten is, is leidend geweest voor deze nieuwe stap.

3 Johannes 1:4  "Groter blijdschap ken ik niet, dan dat ik hoor, dat mijn kinderen in de waarheid wandelen"




Reacties

  1. Mooie blog zeg, ik hoop dat veel mensen dat gaan lezen. Ik heb zelf geen kinderen, maar zal er zeker wel eens op kijken hoor! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Heb je opmerkingen of aanvullingen? Laat gerust een reactie achter!
Je reactie wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.