30 april 2011

Getalenteerd politicus



Mooie uitspraken las ik over André Rouvoet die gisteren heeft aangegeven de politiek te zullen verlaten:
"Rouvoet bewees als geen ander dat messcherp debatteren kon samengaan met nuance en uiterste zorgvuldigheid."
"Met het vertrek van Rouvoet zien we een getalenteerd politicus de Tweede Kamer verlaten", meent evangelist John Kamphuis. "Ik heb Rouvoet altijd gewaardeerd als integer en gedreven."

In veel opzichten was hij een voorbeeld voor mij en ik denk voor vele anderen. We zullen deze getalenteerde politicus missen. Ik ben dankbaar voor de manier waarop God hem heeft kunnen gebruiken in de politiek.

1 opmerking:

  1. André Rouvoet hebben we twee keer in NwL gehad. Een gewone man, maar ook een gedreven politicus, die rustig en weloverwogen 'onze' boodschap weet uit te dragen.

    BeantwoordenVerwijderen

Heb je opmerkingen of aanvullingen? Laat gerust een reactie achter!
Je reactie wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis