Breng regelmatig tijd door met God

Rick Warren merkt op dat wanneer christenen geen tijd doorbrengen met God, dat niet zonder gevolgen blijft. Hij spreekt uit ervaring. 

"Als ik een paar dagen geen tijd met God doorbreng, merkt mijn vrouw dat. Als ik ongeveer een week geen tijd doorbreng met God, gaat iedereen dat merken. Dat blijkt uit mijn houding. Dan ben ik niet lief maar kritisch, ongeduldig en chagrijnig. Maar als je gevuld bent met liefde, dringt dat al die negatieve houdingen naar de achtergrond. De enige manier om dat te bereiken is door tijd door te brengen met Jezus."


Reacties

  1. De stukjes op jouw blog, de preek van gistermorgen bij ons in de kerk... Alles past bij elkaar. Ik weet dat ik iets moet veranderen in mijn tijdsbesteding en door dit alles wordt ik er gewoonweg naartoe gedreven. Tijd om beslissingen te nemen en daar dan ook voor te GAAN!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat. Deze wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.