Een jonge vrouw/man naar Gods hart..

Al enige tijd bespreek in met elk van mijn dochters in elke vakantie één hoofdstuk van het boek "Een vrouw naar Gods hart" van Elizabeth George. Het is heerlijk om zo samen even stil te staan bij een bepaald onderwerp en dingen samen te kunnen delen. Toch blijken sommige hoofdstukken nog wel erg 'ver weg' te staan van hen en (nog) niet helemaal aan te sluiten bij hun belevingswereld.
Wat was ik blij verrast toen ik vorige week een mail van Grace Publishing House kreeg met hun nieuwe uitgaven voor de komende tijd. Binnenkort is namelijk het boek "Een jonge vrouw naar Gods hart" verkrijgbaar en ik vermoed dat die nog beter aansluit bij de leeftijd van onze dochters. Het dagboekje was enige tijd geleden al verschenen maar nu is dus ook het 'gewone' boek binnenkort te koop.
Ik verheug me erop (zij overigens ook, merkte ik) en ik kan niet wachten tot ze verkrijgbaar zijn.
Ook voor vaders en moeders met 'jonge mannen' onder ons is er goed nieuws. De man van Elizabeth, Jim George, heeft ook voor hen een dagboek geschreven getiteld 'Een jonge man naar Gods hart'.
Ook deze wordt hier in huis ongetwijfeld weer cadeau gegeven....


Reacties