Verschillende wegen, dezelfde werkelijkheid

Mensen kunnen op allerlei verschillende manieren tot Christus komen. De ervaring die ik heb kan heel anders zijn dan de jouwe. Mijn eigen bekering was als het ware een 'Timoteüs' bekering (zie 2 Tim.1:5) ik weet niet meer precies wanneer het moment was toen als kind mijn ongeloof over ging in geloof.
Bij mijn man was het totaal anders. Hij had als het ware een 'Paulus' bekering rond zijn 23e levensjaar. Het was plotseling en het was een radicale verandering in zijn leven.
Toch is het belangrijkste niet hoe we tot Christus komen,  maar dat we bij Hem komen en dat we er zeker van zijn dat we Christus als onze verlosser vertrouwen. Laten we nadenken over het feit of we zeker zijn van onze toewijding aan Hem.
2 Korinthe 6:2
..."zie, nú is het de tijd des welbehagens zie, nú is het de dag des heils"....




Reacties