10 vragen om jezelf te stellen aan het begin van 2011

Onderstaande vragen werden ons in de gemeente aan het einde van 2009 meegegeven voor het jaar 2010.
Gedurende het jaar heb ik deze punten steeds erbij gepakt en ben nu aan het einde van dit jaar tot verrassende conclusies gekomen. God heeft grote dingen gedaan in mijn en in ons leven. Hij doet zelf nog meer dan wij bidden of beseffen (Ef 3:20).
Ook voor 2011 kunnen deze vragen weer een hulpmiddel zijn !

10 vragen om jezelf te stellen aan het begin van 2011
  1. Wat is het belangrijkste dat ik in 2011 kan doen om een geestelijke erfenis aan mijn kinderen te waarborgen?
  2. Wat is het belangrijkste dat ik in 2011 kan doen om de kwaliteit van mijn huwelijksleven te verbeteren?
  3. Wat is mijn grootste tijdverspiller en wat ga ik er dit jaar aan doen?
  4. Hoe kan ik dit jaar de plaatselijke gemeente dienen?
  5. Wie wil ik het meeste bemoedigen dit jaar?
  6. Voor wie ga ik dit jaar volhardend bidden dat hij/zij tot geloof mag komen
  7. Wat is dat ene ding dat ik doen kan om mijn gebedsleven te verbeteren dit jaar?
  8. Hoe kan ik op school meer een getuige van Jezus zijn?
  9. Wat is het menselijk onmogelijke dat ik God ga vragen om te doen dit jaar?
  10. Wat ga ik doen om mijn verlangen naar de komst van de Here Jezus te vergroten?


Reacties