1 jaar 'Christenleven'

Vandaag is een bijzondere dag, in elk geval al om de reden die in Psalm 118:24 genoemd wordt : "Dit is de dag die de Here gemaakt heeft; laten wij juichen en ons daarover verheugen." ...

Toch is deze dag voor mij persoonlijk heel speciaal omdat het precies een jaar geleden is dat ik met het weblog 'Christenleven' ben begonnen. Wat een zegeningen mocht ik hierdoor het afgelopen jaar ontvangen. Bovenal dank ik onze Hemelse Vader die mij bij elk bericht als het ware een spiegel voorhield om in te kijken. 'Practice what you preach' was een gedachte die vaak door mij heen ging. Natuurlijk is dit niet altijd gelukt maar het streven was er wel, met vallen en opstaan. Ik heb er veel van geleerd, ben er door gegroeid en ik hoop dat dat voor jullie als lezers ook geldt.Voor mij persoonlijk is het erg opbouwend en verrijkend geweest. ( zie mijn berichtje hierover op 12 okt.j.l.).

Ook in het nieuwe jaar is dit mijn gebed voor dit weblog:
"Het blijft mijn verlangen om elke dag steeds meer te groeien in mijn geloof in Jezus Christus en om meer en meer een vrouw naar Gods hart te worden. De transformatie tot een vrouw of man naar Gods hart is Gods werk maar via deze blog wil ik 'stukjes discipline' doorgeven die een ieder kan volgen opdat Hij Zijn werk in ons hart kan doen. Discipline met betrekking tot onze stille tijd, ons huwelijk, ons gezin, ons huis, onze persoonlijke groei, en onze bediening. Laten we ernaar blijven jagen de vrouw of de man te zijn die God wil dat we zijn, een man of vrouw naar Zijn hart.( 1 Sam. 13:14b) Hijzelf zal ons daartoe in staat stellen"

Tenslotte wil ik jullie als lezers bedanken voor jullie reacties, bemoedigingen en de opbouwende kritiek. Ga hier vooral mee door zou ik zeggen. Dat alles uiteindelijk tot eer en glorie van Zijn naam mag zijn.


Reacties

  1. Dank je wel voor je geschreven stukjes. Ik lees ze regelmatig. Gods zegen toegewenst ook in het tweede en de volgende jaren...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat. Deze wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.