7 mei 2010

Hoe heten onze kinderen ook alweer?


Persoonlijk geniet ik altijd erg van de website van het enorme grote gezin 'The Duggar family'. Onlangs is het 19e kind van Jim Bob en Michelle Duggar geboren. Het is een groot maar ook een christelijk gezin. Wanneer je leest op hun website wat er zoal gebeurt in zo'n huishouden ben je nog wel even bezig. Degenen die er ook van willen genieten kunnen kijken op The duggar family

Onlangs vond ik een 'blooper' van hen uit 2007. 

Ja, dat is een risico! Als je zoveel kinderen hebt, is het wel moeilijk om al hun namen te onthouden zeker als ze ook allemaal nog beginnen met een 'J'.

2 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Wat heb je een prachtige blog zeg! Je verdiept je in precies dezelfde dingen als ik. Leuk om te zien en lezen. Soms heb ik het idee dat de Heer me zoveel leert de laatste tijd dat ik het amper meer bij kan houden!
    Ik kijk via youtube naar de uitzendingen van de familie Duggar. Je kunt zoeken via 18 kids and counting of 19 kids and counting. Geweldige uitzendingen en wat een voorbeeld voor ons.
    Een hartelijke groet en door Christus verbonden, Felicia
    Leuke site zijn ook:
    www.AboveRubies.org, proverbs31, titus2.com, visionforum.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor je leuke reactie Felicia!

      Verwijderen

Heb je opmerkingen of aanvullingen? Laat gerust een reactie achter!
Je reactie wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis