You have been so good to me..

Onderstaand lied van de zanger Paul Baloche heeft een heel eenvoudige tekst. Toch heeft het een diepe indruk gemaakt toen ik het voor het eerst hoorde een paar jaar geleden.

God is zo goed voor mij (geweest)...en dat is Hij elke dag opnieuw !
Als ik me realiseer wat Hij allemaal voor mij heeft gedaan kan ik Hem alleen maar danken...

Klik hier om het lied te luisteren You have been so good to me


You have been so good to me
You have been so good to me
I came here broken, you made me whole
You have been so good
You have been so good
You have been so good to me

You have been so good to me
You have been so good to me
I came here morning,
You gave me joy
You have been so good
You have been so good
You have been so good to me

How can I thank you
There is just no way
How can I thank you
No way how could I to pay
For your kindness
For your tenderness
For your custom presence here with me

You have been so good to me
You have been so good to me
I came here broken, you made me whole
You have been so good
You have been so good
You have been so good to me

Lord How can I thank you
There is just no way
How can I thank you
No way how could I to pay
For your kindness
For your tenderness
For your custom presence here with me

You have been so good to me
You have been so good to me
I came here broken, you made me whole
You have been so good
You have been so good
You have been so good to me

You have been so good
You have been so good
You have been so good

Reacties